Vacature Service Level Manager

Service Level Manager in Schiedam

Facilicom Solutions is dé totaalaanbieder van facilitaire en technische dienstverlening, voor alles in en om een gebouw. Als onderdeel van Facilicom Group combineren we 'hard services' en 'soft services' en geven we advies bij facilitaire vraagstukken.

Incluzio bouwt mee aan een samenleving waarin iedereen meetelt, meedoet en van betekenis is. Samen met inwoners en partners maken we van elke buurt een betere buurt. Dat is waar wij voor staan. Wij zijn een organisatie actief in het sociaal domein en kunnen het verschil maken. Doe je mee?

De wereld verandert in rap tempo. Deze veranderingen brengen automatisch nieuwe risico's en uitdagingen met zich mee. Trigion creëert veiligheid om direct in te spelen op die risico's en uitdagingen. Ben je geïnteresseerd in het werken bij de beveiliging? Kijk hier voor onze vacatures in de beveiliging er zijn.

Samen met onze 8.500 schoonmaakcollega's maken we ons hard voor de sectoren hospitality, onderwijs, kantoren, food & industrie en specialistische reiniging. Het is pas schoon genoeg wanneer het ongewoon schoon is. We zetten de klant voorop.

Wil weten hoe het is te werken bij Facilicom Group - of een van onze divisies - in een bepaalde functie? Lees dan een van onze 'werken als' pagina's

Service Level Manager

Ben jij een gedreven professional die uitblinkt in het bewaken van kwaliteit en klanttevredenheid? Lees dan snel verder!

32 tot 40 uur per week

€ 3.500,00 - € 5.000,00 per maand

Service Level Manager

32 tot 40 uur per week

€ 3.500,00 - € 5.000,00 per maand

Functieomschrijving

Als Servicelevel Manager ben jij de schakel tussen de AlarmServiceCentrale en onze klanten. Je bent verantwoordelijk voor de tevredenheid van onze klanten over de dienstverlening. Daarnaast geef je leiding aan een team van 10-20 centralisten en zorg je ervoor dat zij optimaal kunnen presteren.

Hoe doe je dat? Je houdt continu de vinger aan de pols door het monitoren, analyseren en rapporteren van de geleverde prestaties via ons geavanceerde informatieplatform. Je bent proactief in het nemen van acties om de afgesproken kwaliteit te handhaven, onze dienstverlening te verbeteren en onze klanten te ontzorgen.


Jij bent de analyse-expert, de probleemoplosser en de verbeteraar. Samen met andere bedrijfsonderdelen en collega's stel je verbeterplannen op en zorg je ervoor dat deze worden uitgevoerd. Escalaties? Die coördineer je met behulp van voorspellende waarden en je rapporteert vervolgens de uitkomst aan onze klanten.


Als Nederlands familiebedrijf met ruim 100 jaar ervaring zit veiligheid diepgeworteld in ons DNA en zijn wij toonaangevend in de veiligheidsbranche. Ons werk is belangrijker dan ooit. In een wereld waarin polarisatie toeneemt en solidariteit onder druk staat, zoekt Trigion juist de verbinding. Elke dag zetten 8000 collega's zich in voor onze veiligheid, zowel in het publieke als private domein. Dit doen we middels een breed dienstenpakket: onder andere objectbeveiliging, toezichthouden, het monitoren van mens- en verkeersstromen, beveiligen op afstand en hospitality services. Wij zien en voelen het als onze verantwoordelijkheid om sociaal, toekomstbestendig en duurzaam bij te dragen aan een betere leefomgeving voor ieder mens.

Wat je krijgt

Je kunt rekenen op een dynamische werkomgeving bij Nederlands meest complete veiligheidsbedrijf. Je komt terecht in een enthousiast team dat volop in beweging is en waar jij een belangrijke bijdrage levert aan de verdere ontwikkeling van integrale veiligheid en de continuïteit van de dienstverlening.

Naast een interessante en veelzijdige functie, bieden wij:

  • een salaris tussen de € 3.500,- en € 5.000,- bruto per maand op fulltime basis (afhankelijk van jouw werkervaring en opleiding(en);
  • 27 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • een leaseauto;
  • de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken, waarbij je een laptop en mobiele telefoon van de zaak krijgt. Uiteraard ontvang je hiervoor een passende netto thuiswerkvergoeding;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals pensioenregeling en de mogelijkheid tot deelname aan collectieve (zorg)verzekeringen;
  • diverse opleidingsprogramma's en de mogelijkheid om je persoonlijk te ontwikkelen.

Wie je bent

Je wilt graag een bijdrage leveren aan onze dienstverlening, onze organisatie en de mensen. Je bent een betrokken en energieke teamspeler, je houdt van samenwerken, je geeft mensgericht leiding en wilt je teamleden graag verder helpen in hun ontwikkeling. Je bent communicatief vaardig en wilt graag investeren in de relatie met de klant.

Ook heb je affiniteit met technologie en ben je nieuwsgierig in het zelf ontdekken hoe iets werkt. Hierdoor kun je klanten gemakkelijk uitleggen over onze technische ontwikkelingen en wat de voordelen daarvan zijn. Je hoeft geen IT-achtergrond te hebben, maar wel gezonde interesse en nieuwsgierigheid.


Daarnaast beschik je over:

  • minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • relevante werkervaring in een soort gelijke functie;
  • goede communicatieve vaardigheden.

Ben je geïnteresseerd in deze functie solliciteer dan direct via de sollicitatiebutton!

Wil je meer weten over de vacature, de sollicitatieprocedure of het werken bij Facilicom Group? Neem dan contact op met , onze Corporate Recruiter, op .

Corporate recruiter

Ik kom graag met je in contact.

  • Stuur mij een appje

€ 4.000,00 - € 5.500,00 per maand



Functie:service level manager
Startdatum:29-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 5000
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Vlaardingenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de vlaardingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Service Level Manager Facilicom 29-05-2024

Bekijk ook andere vacatures