Vacature Medewerk st)er Personeelszaken en Administratie

Medewerk st)er Personeelszaken en Administratie in Vlaardingen

Medewerk(st)er Personeelszaken en Administratie

Vacature

Subagina's Medewerk(st)er Personeelszaken en Administratie

Zoek jij een leuke, afwisselende en verantwoordelijke functie binnen een jong en vooruitstrevend aannemersbedrijf? Wij zoeken per direct een nieuwe medewerk(st)er Personeelszaken en Administratie Sens Bouw en Sens Montage (ca. 24 uur per week).


Hoe ziet jouw dag eruit?
Nadat je een kopje koffie hebt gepakt en je hoofd even bij je collega's van de planning naar binnen hebt gestoken voor een praatje, loop je naar je werkplek. Hier ligt wat post op je te wachten. Nadat je deze hebt bekeken en verwerkt start je je computer op om je mail te checken. De mails lopen uiteen van offerte-aanvragen van klanten tot een reactie van een architect op een kostenoverzicht wat je hem hebt gestuurd. Je ziet dat ook de nieuwe medewerker die binnenkort gaat starten zijn contract getekend retour heeft gestuurd. Fijn! Je pakt je checklist erbij en gaat aan de slag om werkkleding voor hem te bestellen en ook administratief verder alles in orde te maken. Nadat je daarmee klaar bent pak je je to-do lijst erbij en zie je dat je vandaag ook de uitnodigingen voor de functioneringsgesprekken wilde versturen. Je schakelt met de leidinggevenden over wat geschikte data, maakt een planning en verstuurt de uitnodigingen met voorbereidende vragen naar de medewerkers. Dan kijk je op je horloge en besluit je dat het tijd is voor lunch. Na de lunch scan je wat documenten en sla je deze op de juiste plek op. Ook kijk je nog even in het facturatiesysteem of er nog facturen binnengekomen zijn, welke je naar de juiste personen doorzet. Je werkt je to-do lijstje verder af, en voor je het weet is de dag alweer voorbij.
Over de functie
Bovenstaand voorbeeld geeft een impressie van hoe breed en afwisselend het takenpakket van onze administratieve medewerk(st)er is. Naast algemene administratieve taken als het behandelen van inkomende en uitgaande post, verwerken en doorzetten van facturen naar de juiste persoon en het verzorgen van de notulen van de maandelijkse vergadering, krijg je ook een breed scala aan personeelszaken onder je hoede. Als er nieuwe personeelsleden worden aangenomen (die je misschien ook zelf wel geworven hebt!)) maak jij het contract in orde en verzorg je uiteraard ook de rest van het indiensttredingsproces. Hiernaast voer je de nodige personeelsmutaties door, ben je verantwoordelijk voor het aanleveren van de verloningsgegevens aan de salarisverwerker, en behandel je (in overleg met leidinggevende) verlofaanvragen van medewerkers in het online HR-dashboard. Verder ben je het aanspreekpunt voor de arbodienst en kunnen ook de medewerkers zelf bij jou terecht met hun vragen. We vinden het ook leuk als je met kerst het initiatief neemt het kantoor te versieren of bijvoorbeeld meedenkt over het jaarlijkse personeelsfeest. Kom vooral met eigen input! En wees niet bang dat we je zomaar laten zwemmen; je kunt overal over sparren met de directie, die hun kantoor vlak naast jou hebben en waar je regelmatig mee samen zult werken.
Jouw plek binnen Sens
Sens Bouw is een jong en open aannemersbedrijf waarin je veel vrijheid hebt om je taken op jouw manier uit te voeren. Bij ons wordt meedenken, betrokkenheid en eigen initiatief gewaardeerd, met als doel dat wij als bedrijf, maar ook jijzelf, groeien. In onze nieuwe collega zoeken we dan ook het volgende:

  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau
  • Je hebt bij voorkeur enkele jaren ervaring in een dergelijke functie
  • Kennis van het arbeidsrecht is een pré
  • Je hebt een proactieve en betrokken instelling
  • Je werkt zelfstandig, secuur en gestructureerd
  • Je bent communicatief sterk

Wij bieden een salaris passend bij de functie, leeftijd en ervaring. Dit zal liggen tussen de €2.765,-en €3.380,- bruto per 4 weken o.b.v. fulltime. Let op! Het betreft hier in eerste instantie een functie voor ongeveer 24 uur per week.

Zoals je kunt zien is het een uitdagend takenpakket. Is dit helemaal jouw ding en ben je enthousiast geworden? Voor informatie kun je contact opnemen met Somweber via , of solliciteer direct door je CV en motivatie te sturen naar .



Functie:medewerk st personeelszaken administratie
Startdatum:17-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2765 – 3380
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met SenS Bouw via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Vlaardingenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de vlaardingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Vlaardingen
  2. Medewerk st)er Personeelszaken en Administratie SenS Bouw 17-12-2023

Bekijk ook andere vacatures