Bedrijfsomschrijving
Aethon is één van de vier onsterfelijke, gevleugelde en vlammen snuivende paarden van Helios, de zonnegod uit de Griekse mythologie. Als verantwoordelijke voor zonsopgang en –ondergang bracht Helios de mensen licht, net zoals de flexibel inzetbare talenten van Aethon ‘verlichting’ brengen binnen de zorg, bij gemeenten, woningcorporaties en de kinderopvang. Het paard Aethon trekt de stralende zonnekar, zoals wij samen met onze opdrachtgevers de kar trekken voor een innovatief, modern en duurzaam personeelsbeleid.
Aethon verbindt al meer dan 17 jaar gedreven talenten aan betekenisvol werk in de zorg, het onderwijs, de kinderopvang, bij gemeenten en woningcorporaties. We werven niet alleen, maar investeren in onze talenten met relevante trainingsprogramma’s. Zo verzekeren wij opdrachtgevers van continuïteit in hun organisatie en begeleiden we talenten bij de start van hun carrière. Met frisse blikken dragen we bij aan de dienstverlening van zorginstellingen in de ouderenzorg, gehandicaptenzorg, revalidatie en ziekenhuizen, bij gemeenten, woningcorporaties, de kinderopvang en het onderwijs.
Aethon verbindt studerende talenten aan betekenisvol werk bij onze opdrachtgevers. We leiden ze op met praktijkgerichte en relevante trainingen zodat ze direct, met de juiste kennis, aan de slag kunnen.
FunctieomschrijvingBen jij enthousiast over klantenservice en zoek je een kans om waardevolle ervaring op te doen als student binnen de publieke sector naast je studie? Ben je flexibel en ga je uitdagingen niet uit de weg? Lees dan snel verder en ontdek de mogelijkheid om het nieuwe visitekaartje te worden van een unieke samenwerking met vier woningcorporaties in Rozenburg, Midden-Delfland, Vlaardingen en Hoek van Holland.
Wat houdt de functie in?
Als toegewijde klantcontactmedewerker bij een woningcorporatie ben jij het eerste aanspreekpunt voor huurders en draag je verantwoordelijkheid voor de effectieve communicatie tussen bewoners en woningcorporatie. Of het nu gaat om een reparatieverzoek, vragen over het huurcontract, of algemene zaken met betrekking tot de woning, jij staat paraat om te helpen! De diversiteit aan vragen maakt elke dag uniek, waardoor werken bij de klantenservice van deze woningcorporaties zeer afwisselend is. Samen met jouw collega's van het klantcontactcentrum zorg je voor een optimale telefonische bereikbaarheid. Je onderscheidt je door jouw dienstverlenende instelling en stelt de huurder altijd centraal. Je hebt een proactieve houding, zowel richting de huurders als de klant.
Hoe gaat dit in zijn werk?
Ontdek de unieke kans om als klantcontactmedewerker bij vier diverse woningcorporaties aan de slag te gaan! Bij het begin word je ingewerkt bij één woningcorporatie, waar je de basis legt voor een succesvolle samenwerking. Naarmate je groeit en je vaardigheden aanscherpt, breiden we je inzetbaarheid uit naar de overige drie corporaties. Zo ontwikkel je een brede expertise en ben je een waardevolle schakel binnen de klantenservice van verschillende woningcorporaties in Rozenburg, Midden-Delfland, Vlaardingen en Hoek van Holland. Zo werp je dus een kijkje in verschillende keukens door bij vier diverse woningcorporaties inzetbaar te zijn! Klinkt dat niet goed?
Sollicitatieprocedure
Bij Aethon hechten we veel waarde aan een zorgvuldige sollicitatieprocedure om ervoor te zorgen dat we de meest geschikte matches realiseren. Ons proces start met een korte maar informatieve telefonische intake, waarin we dieper ingaan op jouw achtergrond, motivatie en beschikbaarheid. Deze fase biedt ons de mogelijkheid om een beter beeld te krijgen van wie jij bent en wat jou drijft. Als deze eerste kennismaking positief verloopt, gaan we over naar de volgende stap. Het daaropvolgende sollicitatiegesprek is een cruciale fase in ons wervingsproces. Dit gesprek kan zowel fysiek als via Teams plaatsvinden, afhankelijk van wat voor jou het meest comfortabel is. Tijdens dit gesprek nemen we de tijd om diepgaander in te gaan op jouw specifieke vaardigheden, werkervaring en hoe goed jouw profiel aansluit bij de beoogde functie en de bredere organisatie. Het is een tweerichtingsgesprek waarin we niet alleen jou beter leren kennen, maar ook de gelegenheid bieden om meer te weten te komen over Aethon en onze visie op klantenservice.
Bij een succesvolle voortgang in de sollicitatieprocedure volgt de laatste fase: een kennismaking bij een van de woningcorporaties waar je mogelijk aan de slag gaat. Deze stap is essentieel om de werkomgeving te ervaren, inzicht te krijgen in de specifieke taken en om collega's te ontmoeten. Het is een kans voor jou als kandidaat om de sfeer te proeven en te beoordelen!
Functie-eisenJe wordt gezien als een top kandidaat als je sterke communicatieve vaardigheden hebt en een representatieve uitstraling bezit. We verwachten dat je enthousiast en flexibel bent in jouw aanpak. Ervaring in het klantcontact is een pré, maar geen vereiste. Verder vereist de functie:
Functie: | Informatieverstrekkers |
Startdatum: | 05-02-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 16 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Aethon via britney.vanhagen@aethon.nl of 088 035 1500. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Vlaardingenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de vlaardingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Vlaardingen via Vlaardingenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Vlaardingenkrant.nl.
© Vlaardingenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.