Vacature Coördinator Contractmanagement

Coördinator Contractmanagement in Schiedam

Facilicom Solutions is dé totaalaanbieder van facilitaire en technische dienstverlening, voor alles in en om een gebouw. Als onderdeel van Facilicom Group combineren we 'hard services' en 'soft services' en geven we advies bij facilitaire vraagstukken.

Incluzio bouwt mee aan een samenleving waarin iedereen meetelt, meedoet en van betekenis is. Samen met inwoners en partners maken we van elke buurt een betere buurt. Dat is waar wij voor staan. Wij zijn een organisatie actief in het sociaal domein en kunnen het verschil maken. Doe je mee?

De wereld verandert in rap tempo. Deze veranderingen brengen automatisch nieuwe risico's en uitdagingen met zich mee. Trigion creëert veiligheid om direct in te spelen op die risico's en uitdagingen. Ben je geïnteresseerd in het werken bij de beveiliging? Kijk hier voor onze vacatures in de beveiliging er zijn.

Food&i: het nieuwe concept van Facilicom Group. In ons vernieuwde concept komen individuele behoeften van onze gasten centraal te staan. Gaat jouw hart sneller kloppen van blije gasten, zonder impact op onze planeet?

Samen met onze 8.500 schoonmaakcollega's maken we ons hard voor de sectoren hospitality, onderwijs, kantoren, food & industrie en specialistische reiniging. Het is pas schoon genoeg wanneer het ongewoon schoon is. We zetten de klant voorop.

Coördinator Contractmanagement

Heb jij een servicegerichte instelling, werk jij secuur, en heb je ervaring als teamleider of coördinator? Dan is de rol van Coördinator Contractmanagement wellicht iets voor jou!

32 tot 40 uur per week

€ 2.800,00 - € 3.800,00 per maand

Coördinator Contractmanagement

32 tot 40 uur per week

€ 2.800,00 - € 3.800,00 per maand

Functieomschrijving

Als Coördinator contractmanagement verzorg je op een professionele, adviserende en klantgerichte wijze de verwerking van contracten en contractafspraken. Je voorziet de business van advies, monitort de waarborging van de contractafspraken en naleving ervan. Je coördineert contractwijzigingen met betreffende (administratie en financiële) afdelingen en signaleert tijdig belangrijke deadlines en voortgangen van belangrijke KPI's binnen de opdracht.

Binnen de afdeling is geen dag hetzelfde: jij helpt collega's en klanten wanneer er knelpunten in de facturatieprocessen zitten. Of wanneer de klant aangeeft dat de facturen de geleverde diensten niet correct weergeven. Het is aan jou om dat uit te zoeken, in gesprek te gaan met betrokken collega's of klanten en om met een passende oplossing te komen.

Je zorgt voor tevreden klanten door op een volledige en correcte wijze de contracten, offertes, mutaties en bevestigingen voor de klanten van Trigion te verzorgen, zodat de klanten en interne organisatie voorzien worden van de juiste informatie met betrekking tot de dienstverlening.

Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor een team van ongeveer 4 collega's van de afdeling. Je draagt actief bij aan de kennisontwikkeling van jezelf en het team door verbreding en verdieping. Je coacht jouw teamleden om op deze manier een bijdrage te leveren aan het optimaliseren van de teamprestaties en de afdelingsdoelstellingen (juiste invulling en beheer van contractafspraken) te behalen. Je rapporteert aan de contractmanager.

Voor het inhuur van beveiligers coördineer je de administratieve processen. De nog op te zetten inleendesk is hiervan een onderdeel. Je ondersteund waar nodig de operatie en planning voor het maken van afspraken en de vastlegging hiervan.

Verder ben je verantwoordelijk voor het:

  • vertalen van nieuwe overeenkomsten en afspraken met klanten naar een juiste systeeminrichting;
  • doorvoeren van financieel administratieve mutaties op bestaande overeenkomsten met klanten;
  • steekproefsgewijs controleren van de automatische facturatie en het verzorgen van de niet automatische facturatie;
  • signaleren van uitzonderingen die niet in te richten zijn binnen de huidige systemen en het adviseren over mogelijke passende alternatieven.

Wat je krijgt

Je komt te werken in een innovatieve en professionele werkomgeving die volop in beweging is en waar jij een belangrijke bijdrage levert aan de verdere ontwikkeling. Je komt terecht in een energiek, gezellig team dat oog voor elkaar heeft en streeft naar het beste resultaat.

Maar er is meer:

  • een salaris tussen € 2.800,- en € 3.800,- bruto per maand op fulltime basis (afhankelijk van jouw werkervaring en opleiding(en));
  • 27 vakantiedagen o.b.v. fulltime dienstverband;
  • de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken, waarbij je een laptop en mobiele telefoon van de zaak krijgt. Uiteraard ontvang je hiervoor een passende thuiswerkvergoeding;
  • een passende reiskostenvergoeding;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals pensioenregeling en de mogelijkheid tot deelname aan collectieve (zorg)verzekeringen;
  • diverse opleidingsprogramma's en de mogelijkheid om je persoonlijk te ontwikkelen.

Wie je bent

Het is noodzakelijk dat je nauwkeurig werkt, zorgvuldig bent en zelfstandig kunt werken. Je bent handig met systemen en processen en denkt graag mee ter verbetering hiervan. In deze functie schakel je veel met de klanten en is het van belang dat je communicatief sterk bent. Jij brengt informatie op een goede manier over en weet de vraag achter de vraag te achterhalen. Je bent goed met cijfers en je vindt het leuk om anderen te ondersteunen.

Je hebt humor en houdt ervan om samen te werken in teamverband.

Als Coördinator Contractmanagement denk je mee, ben je kritisch, toon je je verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent continu op zoek naar verbetering en je neemt ook je rol als "financieel geweten" als dat nodig is!

Verder herken je je in onderstaande punten:

  • een afgeronde commerciële, administratieve of financiële opleiding op minimaal mbo 4 niveau, bij voorkeur HBO niveau;
  • een aantal jaren werkervaring als aanspreekpunt/coördinator;
  • gek op cijfers en goed analytisch vermogen;
  • goede beheersing van Excel;
  • kennis van facturatieprocessen;
  • je hebt een positieve houding, met humor!

Ben jij de Coördinator Contractmanagement die wij zoeken?

Liever eerst nog meer informatie ontvangen voordat je solliciteert? Dat kan! Neem dan contact op met , onze Corporate Recruiter, via of

Ik kom graag met je in contact.

Stuur mij een appje

Functie:coördinator contractmanagement
Startdatum:28-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Freelance
Salaris:2800 – 3800
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Facilicom via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Vlaardingenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de vlaardingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Vlaardingen
  2. Coördinator Contractmanagement Facilicom 28-02-2024

Bekijk ook andere vacatures