Vacature Coördinator Bedrijfsbureau

Coördinator Bedrijfsbureau in Schiedam

Coördinator bedrijfsbureau | 36 uur | Centrale diensten

  • Opleidingsniveau: hbo
  • Standplaats: Schiedam

Hoe jouw dag als Coördinator Bedrijfsbureau eruit kan zien

Als Coördinator Bedrijfsbureau ben je verantwoordelijk voor het adviseren van het management over vastgoedgerelateerde aangelegenheden. Je signaleert ontwikkelingen, verzamelt wensen en behoeften met betrekking tot vastgoedbeheer en gebouwenonderhoud. Je vertaalt deze ontwikkelingen en behoeften naar toepassingen binnen de organisatie, rekening houdend met technische mogelijkheden en financiële kaders. Het is jouw rol om bruggen te slaan tussen de zorg en het vastgoed, waarbij je nauw samenwerkt met managers en het strategische vastgoedbeleid vertaalt naar concrete acties. De adviezen die je geeft zijn gebaseerd op door jou grondig uitgevoerde onderzoeken o.a. naar duurzaamheidsinitiatieven, kwaliteitsverbeteringen en efficiëntie in processen.

Belangrijke taken en verantwoordelijkheden:

  • Adviseren van het Corporate Management Team (CMT) en verbinden van strategisch vastgoedbeleid met operationele doelen;
  • Opstellen van businesscases voor panden die het einde van hun levensduur bereiken, om de Raad van Bestuur te ondersteunen bij besluitvorming over vastgoed;
  • Coördineren en overzien van lopende projecten, waarbij je de samenhang bewaakt en functioneel leiding geeft aan projectleiders;
  • Optreden als het aanspreekpunt voor leveranciers en het waarborgen van naleving van afspraken, bijsturen waar nodig;
  • Voeren van strategische gesprekken met leveranciers met het oog op het meerjaren onderhoudsplan;
  • Voorbereiden van nieuwe contracten en onderhandelingen met leveranciers, inclusief deelname aan onderhandelingsgesprekken.

Werken bij Argos Zorggroep

Ouderenzorg? Wij noemen het nieuwerezorg. Door steeds te kijken hoe we kunnen vernieuwen, door in te zetten op technologie en door volop ruimte te geven voor jouw ontwikkeling en werkplezier. Wij zijn er voor onze collega's met programma's en activiteiten die hen vleugels geven. Zo biedt onze Argos Academie verschillende opleidingen, trainingen en bijscholingen. En staan we altijd open voor jouw ideeën over de zorg van morgen. Want ouderenzorg is niet grijs maar juist vol kleur!

Je komt te werken binnen de Centrale diensten naast onze locatie DrieMaasStede in de Woudhoek in Schiedam. Vanuit deze locatie werk je voor alle locaties, die ook waar nodig bezocht worden. DrieMaasStede is zowel vanuit Vlaardingen als Schiedam heel goed aan te fietsen en heeft een afgesloten, overdekte fietsenstalling. Het ligt op 2 minuten lopen van de tramhalte 'Schubertplein'. Met de auto kun je DrieMaasStede ook goed bereiken en parkeren is gratis.

Wat bieden wij jou?


  • Een leuke en betekenisvolle baan van 36 uur per week ;
  • Een goed salaris van €3.335,55 tot maximaal €4.786,82 per maand op basis van een 36-urige werkweek. Dit is conform de cao VVT. De hoogte van jouw salaris is afhankelijk van jouw diploma's en ervaring;
  • Een volledige 13 e maand en 8% vakantiegeld ;
  • Een laptop, mobiele telefoon en de mogelijkheid om (deels) thuis te werken;
  • Een goede pensioenvoorziening via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn;
  • Een uitstekend toekomstperspectief en volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.

Naast een leuke baan en arbeidsvoorwaarden waar je op kunt rekenen, krijg je bij Argos Zorggroep méér:

  • Programma's en activiteiten die je vleugels geven: met veel aandacht voor jouw gezondheid, ontwikkeling en werkplezier. Denk aan korting op een fitnessabonnement of fiets, online trainingen van GoodHabitz en collectieve zorgverzekeringen;
  • Een mooie regeling waardoor je flinke korting krijgt op gadgets zoals een smartphone, laptop of tablet ;
  • Bekijk hier hoe jij jezelf kunt blijven ontwikkelen;
  • Waardering en aandacht in de vorm van allerlei leuke extra's, zoals elk jaar een geweldig personeelsfeest , een mooi kerstpakket en we zetten je in het zonnetje tijdens de jaarlijkse Dag van de zorg;
  • Je maakt deel uit van een klein en hecht team van professionals waarin we elkaar helpen om bevlogen vooruit te gaan.

Wanneer is dit de baan voor jou?


  • Je hebt een passend diploma op minimaal hbo-niveau niveau, zoals bouwkunde aangevuld met kennis van projectmanagement en meerdere jaren revaring. Als jij deze kennis en vaardigheden meebrengt, zorgen wij dat jij jouw tijd en aandacht aan jouw vak kunt besteden;
  • Je volgt relevante ontwikkelingen op het aandachtsgebied en weet deze te vertalen naar toepasbaarheid binnen de organisatie;
  • Je hebt overtuigingskracht, tact en adviesvaardigheid en beschikt over schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in verband met beleidsontwikkeling;
  • Je hebt oog voor de verschillende (soms tegengestelde) belangen en weerstanden en weet op een constructieve wijze daarmee om te gaan;
  • Je bruist van de ideeën om samen met ons de reis te maken van ouderenzorg naar nieuwerezorg;
  • Je bent leergierig, kan goed luisteren, staat open voor feedback en neemt initiatief.

Solliciteren? Wat kun je van ons verwachten ?


  1. Je stuurt ons je CV en een motivatie waarom je graag bij ons wilt werken;
  2. We kijken of je beschikt over de juiste bagage voor de vacature (bijvoorbeeld diploma en andere specifieke functie eisen);
  3. We nemen snel contact met je op. Als we een match hebben op onze vacature dan plannen we een gesprek in om elkaar beter te leren kennen
  4. Je neemt deel aan een assessment op externe locatie zodat wij jouw competenties voor deze functie goed kunnen beoordelen;
  5. Je loopt, als je dat leuk vindt, een paar uurtjes mee met één van onze collega's om de sfeer te proeven en kennis te maken met jouw toekomstige werkplek;
  6. We plannen een tweede gesprek om nog wat dieper in te gaan op het werk en de inhoud daarvan;
  7. We maken afspraken over het werk, zoals je salaris, de datum waarop je begint en voor hoeveel uur je komt werken. Daarna maken wij jouw contract in orde;
  8. Jij bent helemaal klaar voor een vliegende start bij Argos Zorggroep.

Kom jij ons team versterken ?

Reageer snel, anders vliegt deze vacature aan je voorbij! Neem dan contact op met , Manager Huisvesting & Techniek, bel of app dan via of mail via .



Functie:coördinator bedrijfsbureau
Startdatum:08-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4786 – 4786
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Argos Zorggroep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Vlaardingenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de vlaardingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Vlaardingen
  2. Coördinator Bedrijfsbureau Argos Zorggroep 08-11-2023

Bekijk ook andere vacatures