Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Vondelingenplaat Rt

In de functie van Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van up-to-date gegevens in de verzet lijsten in Excel op het grote Shell terrein in de Botlek Rotterdam. Dit terrein vervoert dagelijks diverse containers en jouw taak is om het bedrijf te helpen bij het inhalen van achterstanden die in de feestdagen zijn ontstaan, door nauwkeurigheid en uitgebreide kennis van Excel toe te passen. Samen met je drie collega's op de administratieve afdeling zorg je ervoor dat de processen efficiënt verlopen en correcte rapportages kunnen worden gegenereerd. Je zult ook andere administratieve taken op je nemen, zoals het voorbereiden van facturatie en het invoeren van gegevens van derden. Als persoon ben je zelfstandig en hecht je belang aan nauwkeurigheid en data.

De werkzaamheden op een rij: 

  • Verwerken van verzetlijsten in Excel.
  • Controleren en bijwerken van gegevens om nauwkeurigheid te waarborgen.
  • Samenwerken met verschillende afdelingen om administratieve processen te stroomlijnen.
  • Archiveren van documenten en gegevens.
  • Algemene administratieve ondersteuning bieden aan het team.

Je mag zelf bepalen wat je werktijden zijn binnen de uren 07:00 uur en 16:30 uur. De functie is per direct tot ieder geval maart 2024. 



Functie:Administratief medewerker, Medewerker projectadministratie
Startdatum:09-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3068 – 3068
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via s.broekhart@werk.olympia.nl of 31623405223. Of bezoek hun website https://106.olympia.nl.

Deel de vacature:

Redactie Vlaardingenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de vlaardingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Vlaardingen
  2. Administratief Medewerker Olympia 09-01-2024

Bekijk ook andere vacatures